Gyakran ismételt kérdések

Technológiánkkal valós időben párosítjuk az elvégzésre váró feladatokat, és a munkára nyitott egyéneket.

  • Ezáltal olyan diákok, félállásban dolgozók, teljes állásban dolgozók, munkakeresők stb. akik amúgy nem jelentkeznének hasonló állás hirdetésekre, is nyitottá válhatnak elérhető munkákra rövid távon.
  • A regisztrációs folyamat, és vállalkozások számára átadott profilok egységesek, valamint a jelentkezési folyamat meghirdetett állások esetén azonos, így a kiszámíthatóság miatt többen jelentkeznek munkára, mint a sokféle formátumban és platformon meghirdetett állásokra.
  • A munkakeresést és beugrós munkákat hagyományosan az igényt feladók alakítják, és a munkavállalók passzívan várnak az értesítésre. Ezzel szemben a Giggle piacterén aktívan is kereshetnek olyan munkaadók állásai között, akiknél amúgy nincsenek feliratkozva várólistára. Ettől aktívabb lesz a platform, minden munkaadónak az esélyét növelve.

Szolgáltatásunk célja rövid időtávra gyorsan összekötni a dolgozni vágyókat és az elvégzendő munkával rendelkezőket. Így számos partnercéggel dolgozunk együtt, akik több lokációban is működtetnek egységeket. Minden egyes meghirdetett műszaknál külön feltüntetjük a munkavégzés helyét, melyek egyelőre elsősorban Budapesten vagy budapesti indulással elérhetőek.

  1. A Giggle oldalon regisztrációval kezdődik a folyamat. Telefonon sajnos nincsen kapacitásunk egyéni igényeket felvenni, minden munkavállalónknak át kell lépnie a sztenderd regisztrációs folyamat mindhárom lépésén.
  2. A profilt kitöltő feliratkozók számára kiküldjük emailben az összegyűjtött műszakokat időszakosan (előfordulhat pár nap kimaradás a regisztrációt követően).
  3. A kiküldött munkákra jelentkezőket a jelentkezés beérkezésétől számított 1 munkanapon belül feldolgozzuk, és munkáltatói preferencia alapján szortírozzuk.
  4. Amennyiben megfelel a munka kiírásainak, de még nem dolgozott a Giggle-ön keresztül egy rövid videós bemutatkozást kérünk annak érdekében, hogy jobban megismerhessük munkavállalóinkat.
  5. A megfelelő jelentkezők profilját továbbítjuk a munkáltató számára, aki kiválasztja, hogy az adott műszakra kit szeretne foglalkoztatni.
  6. A műszak további pontos részleteit ismertetjük a kiválasztott munkavállalókkal.
  7. A műszak előtt a munkavállalót egyszerűsített foglalkoztatással jelentik be munkaadó partnereink, amihez az adatokat előre elkérjük azoktól a munkavállalóktól, akik még nem dolgoztak a Giggle közvetítésével.
  8. A munka elvégzését követően a megadott fizetési móddal és határidőn belül a munkaadó kifizeti az elvégzett munka ellenértékét. Ez esetenként eltérhet a meghirdetett összegtől a munkaadó vagy a munkavállaló igényei alapján. Amennyiben probléma merülne fel a fizetéssel kapcsolatban, munkatársaink segítenek időszerűen megoldani partnereinkkel a fennakadást.

Célunk a minőséget a toborzási folyamat minden lépésében ellenőrzés alatt tartani:

  • A jelentkezők átesnek egy előszűrésen, és a regisztráció során sztenderdizált profilt kell kitölteniük.
  • Munkaadó partnereinket ösztönözzük a szakmailag nem elfogadható felhasználók megjelölésére, akiket személyre szabott képzési tervvel, hasonló munkakörre ideiglenes felfüggesztéssel vagy a platformtól teljes eltiltással kezelünk.
  • Minden munka után mind a munkaadó, mind a munkavállaló értékeli a másikat, és az általunk elvárt szint alá került munkavállalót vagy partnert az előző pont alapján támogatunk.
  • A munkavégzésen indoklás nélkül meg nem jelenést, vagy elfogadhatatlan minőségben teljesítést súlyosságtól és előzményektől függően akár azonnali eltiltással kezeljük. Egyik sem elfogadható önmagában felhasználóink között.
  • Pozitív ösztönzésként a jól teljesítő munkavállalók előbb értesülnek kiemelt munkákról, és további teljesítmény bónuszban részesülhetnek.

Az utóbbi két évben sokan hagyták el a vendéglátó szektort, kiszámíthatóbb munkarendet keresve. Sokukat természetesen mi sem fogjuk tudni visszahozni. Azonban akik a visszatérésen, belépésen, kipróbáláson vagy maradáson gondolkoznak, azok életét nagyban meg lehet könnyíteni alternatív munkaerő összetétellel pl.

  • Az időben látott túlórákra ideiglenes munkaerőt alkalmazni
  • A csúcsidőkre előre ideiglenes további munkaerőt alkalmazni
  • A feladatokat szétbontani nagyobb, és kisebb betanítást igénylő kategóriákra, és az utóbbi megoldani ideiglenes vagy változó munkaerővel
  • Felmondás esetén nem a meglévő stabil csapat között szétosztani a feladatot, őket sújtva más hibájából, hanem az üresedést alternatív munkaerővel pótolni ideiglenesen.
  • A szabadnapot kivenni kívánó csapattagokat ideiglenes munkaerővel pótolni.

 

Ezekre mind segítséget nyújthat a Giggle platform rendszeres használata.

A dolgozói fiók törlése az applikáció Profilom > Fiókom > Fiók törlése menüpontja alatt lehetséges.

Abban az esetben, ha volt jelentkezése vagy betöltött műszakja a felhasználónak, a felhasználói ÁSZF alapján megőrizhetjük az adatokat további 5 évig a munkáltatói utánkövetés érdekében.

Bizonyos adatok törlésével kapcsolatban a [email protected] címen tudunk segítséget nyújtani.

Örömmel várunk minden további kérdést a [email protected] email címünkre, és folyamatosan frissíteni fogjuk ezt a szekciót 🙂

App screenshot

Érdekelnek a rugalmas munkalehetőségek?

Iratkozz fel elsőként kipróbálásra,
és dolgozz már akár holnap egy új helyen!

Nem jár elköteleződéssel, adataidat bizalmasan kezeljük és segítünk a következő lépésekben!